Smarte verktøy å bruke i digital markedsføring

Å bruke rett verktøy er helt avgjørende når man driver med digital markedsføring, og spesielt om du er nettbutikkeier. Jeg har testet mange av dem, og her er de jeg har testet og hva jeg mener om dem.. 

 

LANDINGSSIDER

Noen ganger er det nødvendig å lede brukeren til en landingsside. En landingsside skal som hovedregel kun gi brukeren ett valg, og derfor bruker jeg ofte verktøy for landingssider i stedet for å lage en underside på websiden, siden det der ofte er menyer, headers og bunntekst som kan klikkes på. I tillegg legger design av websiden strenge føringer på hvordan landingssiden skal se ut, og det mener jeg er en uting.

Jeg har brukt Unbounce i flere år, og synes dette verktøyet passer veldig mange formål. Les mer om hvorfor jeg liker Unbounce her.

 

Lag din egen konto på Unbounce her.

 

 

EPOSTMARKEDSFØRING

Det finnes få systemer jeg ikke har prøvd. Fra det enkleste de fleste burde starte med til de mer avanserte, så har jeg prøvd dem alle. Her kan du lese min mening om hvilke systemer du burde velge.

 

NETTBUTIKKPLATFORM

Skal du sette opp en nettbutikk, skal det mye til i mine øyne for at du ikke skal velge Shopify. I denne artikkelen går jeg gjennom erfaringen jeg har med de ulike plattformene, både som markedsfører av varer og tjenester men også som byrå som hjelper netthandelskunder.

Lag din egen konto på Shopify her.

 

ONLINE KURS OG WEBINARER

Jeg har holdt min andel webinarer og solgt tusenvis av kurs. Skal man gjøre det finnes det mange verktøy å bruke, både for webinarene og kursene. Mine favoritter finner du ved å klikke denne lenken.

 

COMMUNITIES

test lorem ipsum

test lorem ipsum

 

BETALINGSLØSNINGER

test lorem ipsum

 

 

(Noen av lenker er affiliatelenker der jeg får en inntekt dersom du tar dem i bruk og blir betalende kunde. Min mening er ikke påvirket hverken av om jeg får betalt eller hvilke som betaler best.)